I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Je hebt er baat bij als je schip regelmatig onderhoud krijgt. Boten komen de hele tijd in contact met water en kampen met allerlei weersomstandigheden. Propellers of schroeven van (cruise)schepen krijgen al snel te kampen met allerlei vuil. Dat maakt het schip trager. Regelmatig onderhoud kan je veel economisch leed besparen.
Zit de propeller vast en moet die vrijgemaakt worden? Zit er roest aan je boot? Kamp je met een lek of mechanisch defect aan boord van je schip? Reken op DB Diving als het gaat om las- en herstellingswerken voor baggerbedrijven, cruiseschepen of andere boten. DB Diving heeft jarenlange ervaring in deze materie.
De onderstroom in rivieren en kanalen voert hout, modder, zand en vuil mee. Dat kan sluizen blokkeren of zelfs schade berokkenen.
Een sluis of ander onderwatermechanisme krijgt het hard te verduren. Een check-up kan grote schade vaak voorkomen. Controleer rollementen onder water af en toe en laat scharnieren vervangen of slijtplaten nakijken. DB Diving vervangt slijtplaten die kapot zijn gegaan door zout, vuil of stenen. Onze equipe maakt geblokkeerde sluizen vrij en lost defecten op. De professionele duikteams zijn speciaal voor deze mechanische werken getraind.
Onderwaterverlichting vervangen? Boren in de betonwand aan een sluis? Of slijpen aan een waterzuiveringstation? Kapotte tegels vervangen, roosters repareren en andere onderwaterwerken: DB Diving helpt je verder. Slijpen en boren gebeurt via hydraulica (oliedruk) of pneumatica (perslucht).
Boren en slijpen onder water is uiteraard niet hetzelfde als boven water. Een volledig gekeurde uitrusting met duikhelmen is meer dan nodig. Als er stukken beton naar beneden vallen, beschermt het de duiker. Door middel van camera’s kan de duiker die de werken uitvoert op de voet gevolgd worden.